COPYWRITING pro ALSM.CZ

Případ: kompletní předělání textu a struktury webu AL stavby Míkovec

HanaZeus_copywriting pro AL stavby Mikovec
Frame 1

PODKLADY

  • původní web, běžně dostupné informace z oboru, trh, legislativa, hodinový interview se zadavatelem vedený online
Frame 1

OBOR

  • realizace bioklimatických pergol a dalších konstrukcí z bezúdržbového hliníku
Frame 1

široká cílová skupina

  • napříč věkem, příjmem, bez genderového rozlišení, konstrukce lze realizovat i přizpůsobit v každé zástavbě či provozu, cenový rozsah začíná u pár desítek tisíc, firma působí po celé republice a není omezena lokalitou ani velikostí či složitostí zakázky

Strategie copywritingu

Obecný výsledek činnosti zadavatele (hliníkové pergoly) je na trhu hojně zastoupen.

Pro zájemce o výsledný produkt či dílo (pergola apod.) jsou z hlediska marketingu podstatné zkušenosti a rozsah služeb zadavatele.

Jako copywriter jsem do textů promítla následující fakta:

  • majitel firmy a zadavatel je stavař s obrovskými zkušenostmi a v tomto duchu vede svůj tým – jsou stavaři, nikoliv montéři
  • zadavatel umí zakázky vyřešit na klíč od prvotního jednání s úřady až po úklid při odevzdání hotového díla
  • zadavatel umí z hlediska legislativy posoudit, zda je či není potřeba s úřady jednat
  • zadavatel si pro stavbu vše zajišťuje a dozoruje sám, odpadají tak možné odvolávky na chyby jiných subdodavatelů typu „to my ne, to támhleten to špatně uříznul“
  • klíčová slova (v tomto případě celá škála pergol a dalších konkrétních konstrukcí z bezúdržbového hliníku) pro SEO
    jsou přirozenou součástí textu
  • firma se hrdě hlásí i k záručnímu a pozáručnímu servisu
  • za firmu se zákazníkem jedná vždy jedna konkrétní a kompetentní osoba
  • firma umí navrhnout různé technické možnosti řešení

Zadavatel měl k dispozici množství fotek a videí z realizací, byly však pořízeny spíše jako stavební monitoring. Dle zadání copywriterky proto grafik citlivě doplnil úvodní fotku realizované bioklimatické pergoly o siluety osob v akci, aby měl zájemce vizuální představu o variabilitě příjemně stráveného času pod pergolou.

Příklady z mých projektů

Hana Zeus_ Copywriting pro Motokouč
Hana Zeus_ Textace webu pro LOOVA_02
Naming – tvorba názvu značky pro Gourmetina (2)

Jak bude probíhat naše spolupráce

První kontakt

Kontaktujete mě telefonem nebo e-mailem a domluvíme si termín na nezávazný rozhovor o vaší činnosti a o tom, co z mých služeb poptáváte.

Online rozhovor

Poznáme se při rozhovoru o vaší práci i oboru a pokud si „sedneme“ uvažováním i lidsky, domluvíme si rozsah mé práce, pravidla, termíny a úhradu zálohové faktury.

Návrh a řešení

Předložím vám hrubý návrh, ten společně probereme a upravíme potřebné. Na jeho základě vytvořím celé nebo parciální řešení, podle druhu zakázky.

Hotové dílo

Předložené řešení spolu znovu projdeme při revizi, kterou zahrnu do poslední úpravy. A je hotovo!
Dílo je připraveno k dalšímu použití dle typu zakázky a vy dostáváte fakturu na druhou část platby.

Síla slova ve vašich službách

Sjednat online termín na konzultaci