COPYWRITING pro ALSM.CZ

Případ: kompletní předělání textu a struktury webu AL stavby Míkovec


PODKLADY
- původní web, běžně dostupné informace z oboru, trh, legislativa, hodinový interview se zadavatelem vedený online

OBOR
- realizace bioklimatických pergol a dalších konstrukcí z bezúdržbového hliníku

široká cílová skupina
- napříč věkem, příjmem, bez genderového rozlišení, konstrukce lze realizovat i přizpůsobit v každé zástavbě či provozu, cenový rozsah začíná u pár desítek tisíc, firma působí po celé republice a není omezena lokalitou ani velikostí či složitostí zakázky
Strategie copywritingu
Obecný výsledek činnosti zadavatele (hliníkové pergoly) je na trhu hojně zastoupen.
Pro zájemce o výsledný produkt či dílo (pergola apod.) jsou z hlediska marketingu podstatné zkušenosti a rozsah služeb zadavatele.
Jako copywriter jsem do textů promítla následující fakta:
- majitel firmy a zadavatel je stavař s obrovskými zkušenostmi a v tomto duchu vede svůj tým – jsou stavaři, nikoliv montéři
- zadavatel umí zakázky vyřešit na klíč od prvotního jednání s úřady až po úklid při odevzdání hotového díla
- zadavatel umí z hlediska legislativy posoudit, zda je či není potřeba s úřady jednat
- zadavatel si pro stavbu vše zajišťuje a dozoruje sám, odpadají tak možné odvolávky na chyby jiných subdodavatelů typu „to my ne, to támhleten to špatně uříznul“
- klíčová slova (v tomto případě celá škála pergol a dalších konkrétních konstrukcí z bezúdržbového hliníku) pro SEO
jsou přirozenou součástí textu
- firma se hrdě hlásí i k záručnímu a pozáručnímu servisu
- za firmu se zákazníkem jedná vždy jedna konkrétní a kompetentní osoba
- firma umí navrhnout různé technické možnosti řešení
Zadavatel měl k dispozici množství fotek a videí z realizací, byly však pořízeny spíše jako stavební monitoring. Dle zadání copywriterky proto grafik citlivě doplnil úvodní fotku realizované bioklimatické pergoly o siluety osob v akci, aby měl zájemce vizuální představu o variabilitě příjemně stráveného času pod pergolou.
Jak bude probíhat naše spolupráce


Kontaktujete mě telefonem nebo e-mailem a domluvíme si termín na nezávazný rozhovor o vaší činnosti a o tom, co z mých služeb poptáváte.

Online rozhovor
Poznáme se při rozhovoru o vaší práci i oboru a pokud si „sedneme“ uvažováním i lidsky, domluvíme si rozsah mé práce, pravidla, termíny a úhradu zálohové faktury.

Návrh a řešení
Předložím vám hrubý návrh, ten společně probereme a upravíme potřebné. Na jeho základě vytvořím celé nebo parciální řešení, podle druhu zakázky.

Hotové dílo
Předložené řešení spolu znovu projdeme při revizi, kterou zahrnu do poslední úpravy. A je hotovo!
Dílo je připraveno k dalšímu použití dle typu zakázky a vy dostáváte fakturu na druhou část platby.